I love you

Hej och förlåt att jag inte hörde av mig mer igår, men tänkte blogga innan jag gick och mötte upp min pojkvän och lägga upp dagens outfit och så, men då ringde han och sa att han hann med ett tidigare tåg och att jag var tvungen att gå NU. Så jag hann inte :( Vi hade i alla fall supermysigt igår och idag. Lagade middag tillsammans, det blev tacos och sen så kollade vi ju på bio! Filmen var ganska bra. När vi kom hem så kollade vi på ännu en film, "The Tourist" men den var förvirrande...
Idag så har vi inte gjort så mycket. Ätit frukost och myst i min jacuzzi. Han åkte för ca.1 timme sen eftersom att han skulle åka och jobba, men jag ska åka till han imorgon på dagen och spendera min sista sommarlovsdag med honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0