What a wonderful world

Hej sötnosar! Visst har dte varit sjukt härligt väder idag...?

Som jag skrev i inlägget innan så åkte jag till Farsta för att möta upp Max (det är han som är mitt ex. Ni som läste min blogg för ett tag sen vet att jag hade en pojkvän som hette Max i nästan ett år, men det tog slut för ca. en vecka sen så...jävlar vilken lång parentes haha) och Oscar. Vi gick runt i Farsta och Max shoppade loss. Jag valde både tröjor och byxor åt honom, hehe. Dom tog sig även en glass i solen medan jag avstod. Försöker vara nyttig...Hade sällskap med dom sen till Gullmarsplan där jag och Oscar gick av och sen åkte vi bussen till Svedmyra tillsammans där Oscar hoppade av och jag fortsatte till Älvsjö. Blev hämtad av mamma i Trångsund och nu är jag hemma. Har solat en timme och snart blir det middag och sen blir det plugg. Jättekul...Vill inte att lovet ska vara slut :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0