Våren är på g!

Hej sötnosar!
Kom hem för ungefär 20 min sen, har varit ute och åkt moppe med Madde och suttit nere vid vattnet och pratat om allt mellan himmel och jord (okej, mest om killar faktiskt hehe...) och det känns verkligen som vår! Det är 12 grader ute och klockan är 8 på kvällen? ÄNTLIGEN säger jag bara. Nu är det inte långt kvar tills man kan gå i shorts och utan jacka.
Ska ta mig en dusch nu och sen lägga mig och kolla på TV tror jag och sen blir det sängen. Är faktiskt trött även fast jag sovit mer än 9 timmar inatt. Imorgon så är det skolan, lunch med en vän, fika med Madde och sen kör. En fullproppad dag helt enkelt. Vi kanske hörs innan jag somnar, men om inte, så godnatt!


Haha, söta tjejer i somras ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0