Glad Påsk!

Haha, det där inlägget nedanför hade jag börjat skriva på, men Becka fortsatte när jag lämnade datorn utan tillsyn. Hemsk hon är. Men ta och kolla in hennes blogg ändå, www.prinsessanrebecka.blogg.se.

Nu har jag ätit påskmiddag och målat påskägg och allt traditionsenligt. Nu är det bara att leta påskägg kvar och efterrätt. Sen tror jag att jag stannar hemma ikväll, är jävligt trött eftersom att jag inte sovit ensam på...6 dagar, haha. Kan dra lite snabbt vad som har hänt sen jag kom hem.

Torsdags: Kom hem vid halv 8 tiden, åt middag och sov sen hos Charlie med Becka och Marcus.
Fredags: Vaknade upp hos Charlie, åkte till Sickla med Erica och sen på kvällen åt jag middag hos Charlie och sen så var jag med Erica, John, Frej, Marcus, Charlie och Becka. Erica sov hos mig.

Bildbomb kommer när jag sitter vid min egna dator, nu blir det till att leta påskägg. Puss, och ha en bra påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0