Gift's are always welcomed

Hej sweeties!
Har inte hunnit upptadera idag, försov mig imorse (nej, det var inte med flit) så fick rusa till skolan och kom fram kl.9 lagom till spanskan. Resten av dagen har gått åt till SO, sola och lite spionage. Hm...vad kan detta vara? Fem på äventyr säger jag bara haha! Efter skolan så satt jag, Nikita och Blackwall kvar och jobbade med SO. Jag skrev om, fick respons av Pelle, skrev om, and so on.
Vid kvart över 3 åkte jag och Nikita till Gullmars och mötte Anton, och tillsammans åkte vi in till East Street Piercing. Jag kollade min piercing och Nikita kollade sin och sen tog vi en hamburgare på Donken. Vi alla tre åkte hem till mig och hade fight i min säng och låg sedan döda på golvet. Vi gjode middag och dom åkte vid 7 tiden. Sen dess har jag jobbat med SO, och mamma och pappa kom hem för ca. 2 timmar sen med två fina presenter till mig! Resten sa dom fick vänta till min födelsedag, onda människor.
Nu ska jag fortsätta med mitt SO arbete, sen få en god natts sömn. Vi hörs mer imorgon, puss!





Bild nr.1: Mina vänner ute i solen idag
Bild nr.2: Rosa converse som jag fick av mina kära föräldrar
Bild nr.3: Ett linne från A&F från mina kära föräldrar (om du inte vet vad A&F är kan du sluta läsa min blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0