Update from Skåne!

Ja, som ni redan visste så tog jag, mamma, pappa och Ebba bilen ner igår till mormor och morfar i Halland. Bilresan tog runt 6 timmar tror jag men det gick fort eftersom att jag var uppe till tjugo i 3 natten innan så jag kunde sova mycket i bilen. När vi kom dit så fikade vi och sen åt vi middag. Dom göder oss alltid när vi kommer ner för dom tycker vi är så smala haha. Gick och la oss runt halv 11, var så himla trött och idag blev jag väckt tio och då gick jag upp och åt frukost och klädde på mig och sen åkte vi till kusinerna i Skåne, så nu sitter jag, André och Ebba här och håller på med datorerna. Och vet ni, André kollar också på One Tree Hill! Fast han är 5 säsonger före mig hehe...och imorgon är det julafton! Men vi hörs senare idag, puss!


Båstad i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0