Jag och min ointressanta dag

Hejsan coolers! Nu sitter jag här i soffan med min godispåse och pratar lite med Anders medans han spacklar i mitt rum. Jag ska ju göra om där som jag skrev igår, så ah. Hade hoppats på att få ta ett varmt bad när jag kom hem, men sen kom ju Anders så får helt enkelt vänta :) Skolan idag var riktigt seg, räknar ner dagarna till lovet för nu orkar jag verkligen inte gå i skolan mer. Jag redovisade i alla fall ett steg i spanska så nu har jag bara ett steg kvar och ett mattesteg. Satt kvar i skolan till tjugo i 4 och skärde köttbullar mer Erica, eldade en penna med Elias och allt sånt normalt som man gör när man sitter kvar hehe...sen drog jag mig hemmåt. Var så trött så jag orkade inte åka och gymma utan istället köpte jag en påse godis påvägen hem som jag äter ifrån nu, inte ok! Imorgon är det lucia i skolan så hoppas på en lugn dag och sen har jag genrep från 5 till 9 med kören inför konserten på lördag. Nej nu måste jag sluta skriva, ingen kommer ju orka läsa haha. Puss!


Denna bild är ca. ett år gammal, från Alperna förra året. Ska dit i år igen, åker den 2 Januari. Längtar såååå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0