I love mellandagsrea

Jag är helt slut. Inatt sov jag bara 6 timmar eftersom att Erica och Frida ALDRIG blev trötta och låg och pratade och skrattade i 100 år och sen har jag sprungit på stan från halv 11 fram till 16. Men åh vad nöjd jag är! Fick med mig så mycket mer än jag väntat mig hem, dock är jag lite besviken att jag bara fick med mig ett par trosor hem :( Det får jag väl ta och ordna i Farsta sen. Nu ska jag snart smsa Becka och då ska vi åka ner till Trångsund och sola 15 min, sen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Ta igen all sömn jag förlorade inatt och kolla på One Tree Hill och längta till imorgon. Nu får nu bilder på mina inköp, puss!


Svarta jeans Gina Tricot

Tröja Gina Tricot

Tröja Gina Tricot

Halsduk Bik Bok

Tröja Bik Bok (ryggen är to die for)


Baströja Bik Bok

Klänning Bik Bok

Väst Zara

Tröja Zara

Jeans Zara

Ögonskugga Åhléns

Trosor HM

Liten kofta HM

Baströja HM

Skidhjäm Inter Sport (till Österrike, åker ju den 2 Januari!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0