Dag 9 - Mina systrar

Jag har en riktig syster och tre halvsystrar. Dom tre halvsystrarna kommer från pappas sida och två av dom är syskon och den andra är ensambarn. Men jag ska nog ta alla för sig, så jag börjar med min riktiga syster.

Hon heter Ebba Lindberg och är 12 år, hon ska fylla 13 i April. Hon går i 6:an i Kunskapsskolan, alltså samma skola som mig. Hon har en liten egen stil och dom flesta som ser oss tycker inte alls att vi är lika eller tror absolut inte att vi är syskon, och jag tycker inte hon och jag är lika heller. Hon har en blogg som heter www.bebbusbus.bloggplatsen.se.

En stolt storasyster

Den yngsta halvsystern heter Emilie och hon ska fylla 23 år. Hon pluggar och jobbar och bor hemma hos sin mamma. Hon älskar även att spela teater.

Från en av hennes teatrar

Min andra halvsyster heter Linda och hon är 28 år tror jag och är storasyster till Emilie. Hon pluggar också just nu men förut jobbade hon på TV 4 och hon är gift.

En ganska gammal och inte finaste bilden på henne hehe

Min tredje halvsyster heter Emma och är 32 år tror jag. Hon är gift och har två barn som heter Isak och Alice som är suuuupersöta! Tyvärr bor hon i Nyköping så jag träffar inte henne så ofta.

Innan Isak föddes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0