Dag 6 - Min dag

Min dag har ju knappt börjat hehe, men jag vaknade i alla fall kl.9 imorse med min pojkvän bredvid mig och vi låg och pratade och myste fram till 10. Sen gick vi upp och åt frukost och han fixade sig och vid halv 11 var han tvungen att åka för han skulle vara hemma 12 för dom ska fira hans födelsedag idag för han fyller år på torsdag. När han hade gått så dammsög jag lite på nedervåningen för det ska komma en massa grannar och dricka glögg och äta pepparkakor här kl.3 och nu sitter jag vid datorn och smsar med min pojkvän om att skaffa en egen lägenhet faktiskt hihi. Så innan kl.3 ska jag hinna duscha, sminka mig och fixa håret och sen är väl grannarna här till 4-5 och efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Plugga? Ta det lugnt? Sova? Vi får se helt enkelt vad dagen har att bjuda på sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0