Dag 15 - Det här upprör mig

Det finns mycket som upprör mig, men speciellt en sak som jag är känslig för att läsa eller se filmer om är trafficking. Jag tycker det är så himla hemskt och sjukt att barn/tjejer/kvinnor kan bli sålda för ett PRIS till en annan människa som låtsas att dom "äger" dom? En människa är inte värd ett pris? Speciellt barn är hemskt. Dom blir lurade till en bättre verklighet. Folk lurar dom och säger "Men om du flyttar till Amsterdam kommer du få ett bra jobb av mig och tjäna massa pengar och få en bra utbildning" och sen när dom väl kommer dit blir dom drogade och inkastade i ett rum med en säng och får ta massa "kunder" varje dag. Det kan hända flickor som är ynka 12-13 år, och hur kan en man i 35-40 årsåldern tycka på något sätt att det är UPPHETSANDE att en liten flicka, kanske lika gammal som deras egna dotter (om dom har någon), suger av honom och har sex med honom? Helt sjukt.
Så jag skrev på en blankett härom dagen när jag var i stan som ska hjälpa oss i Sverige att skärpa lagarna om trafficking, för vi är faktiskt en av dom dåligaste länderna på det, visste ni det?
Så om ni får samma blankett som jag fick i handen, skriv under, för det kan göra hur stor skillnad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0