Dag 1 - Det här är jag

Elin Lindberg heter jag. Är 15 år, fyller 16 i Maj. Bor i en villa söder om Stockholm med mamma, pappa, lillasyster och min kanin Mysan. Har även tre halvsystrar från pappas sida. Jag går i Kunskapsskolan i Enskede där jag började i 6an och innan dess gick jag i Edboskolan från sexårs till femman.
I den sklan jag går i nu träffade jag min underbara pojkvän Max för första gången. Nu går han i gymnasium i Täby eftersom att han är ett år äldre än mig och den 23 April 2010 så blev det vi och nu har vi snart varit tillsammans i 8 månader. Jag klarar mig inte utan han helt enkelt!
Jag har ganska många vänner, men dom jag umgås mest med är Erica och Frida. Tillsamans bildar vi en liten trio!
På fritiden så går jag i en kör i Botkyrka som heter Steens där jag började för ca.2 månader sen och det är helt sjukt hur kul jag har där! Jag gymmar även i Hammarby Sjöstad och har en mattecoach som kommer hem till mig en gång i veckan i 2 timmar och hjälper mig med matten eftersom att jag har lite svårt med det hehe ;) Jag älskar att resa och detta år har jag varit utomlands 3 gånger!

Ja, det var väl allt om mig antar jag? Kommentera om ni vill veta något mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0