Årsresumé 2010

Januari:


Skaffade löshår

Spenderade mycket tid med dom här tjejerna



Var med på framsidan på skolkatalogen ;)


Februari:



Åkte till KNC med några från skolan

Var på våran första konfaövernattning

Åkte till Alperna

Mars:

En kväll jag sent kommer glömma


Max valde ut underkläder åt mig att ha med mig till Falun. Haha

Åkte till Falun med skolan


April:

En rolig dag hemma hos Oscar

Solglasögon införskaffades

Det var den dagen så det snöade...

Den 23 April blev Max min <3

Maj:

Fick det fina halsbandet av min pojkvän på min födelsedag




Jag var på Rix FM med Rebecka och Anton

Jag och Nikita tog första doppet


En kväll då vi grillade

Blev 15 år

Juni:

Åkte till Assisi med konfirmationsgruppen


Serverade på 9:ornas bal

Var på Whitney Houstons konsert

Jag konfirmerade mig


Midsommar

Var på Årsta Havsbad med Rebecka

Juli:

Marcus på någon strand haha


Spenderade lite tid på grönan

Var på min första fotbollsmatch med Evelina


Jag fick ett kärleksbrev hemskickat till mig. Kommer ihåg hur chokad jag var haha.

Åkte ut till skärgården med mamma och min lillasyster

Åkte till Spanien med min kusin och hennes familj och min mamma
Åkte till mormor och morfar i Skåne

Augusti:

Hannah kom från Malmö och hälsade på mig


Min lillasyster sjöng på Skansen med Ola

Såhär kunde mina outfits se ut

Åkte till ett par kompisars landställe


Sena utekvällar och Ung 08 med massa roligt folk

Var på The Voice med Anton, Eve, Madde och Madde



Piercade navlen

September:




Som ni ser så var jag mycket med Madde och Nikita





Oktober:

Hade en skitrolig kväll med massa folk

Spenderade mycket tid med Evelina och Madde

Var på fest hemma hos Erica

Var med massa gamla klasskompisar

November:



En rolig filmkväll hemma hos krullis

I farsta

Mina superfina vänner

Färgade håret

December:

Min bästavän fyllde år

Gjorde om i mitt rum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0