A change is always good

Hej, och förlåt för att jag inte bloggade igår när jag kom hem, men när jag gick in på blogg.se's startsida så var det något fel på den så man kunde inte logga in, och jag testade flera gånger, men det funkade inte :( Så därför bloggar jag nu. Det var superkul och mysigt hemma hos Max igår, han blev så glad för sina presenter! Han fick en t-shirt som var röd och vit-randig och en parfym från Diesel. Vi åt jättegod middag och efterrätt, spelade fifa, kollade på TV, lyckades somna en stund hehe och sånt. Åkte därifrån vid halv 10 och sen hämtade min pappa mig i TC. När jag kom hem så gjorde jag mig iordning och satt vid datorn en stund, somnade någon gång efter tolv.

Idag så har jag redan hunnit äta frukost, prata med Erica i telefon, ladda in bilder från kameran och lite sånt. Jag var tvungen att gå upp tjugo över 9 även fast jag är ledig för städarna kommer snart och då måste jag vara vaken.
Och juste, när jag kom hem igår så sa min mamma och pappa att mitt rum var klart! Så jag fottade det nu på morgonen så ni skulle få se hur det såg ut :) Puss!







Lite dåligt ljus, det vita ser typ rosa ut, men så är det inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0